Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mooniiek | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany07.12.2008 @13:20:49 ostatnio na stronie29.07.2013 @17:36:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze1083 posty na forum5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-leonardblessing    02.05.2016 @21:33:36
cześć
Nazywam się Błogosławieństwo !!, jestem wysoki i sexy patrząc dziewczynce, po przeczytaniu Twojego profilu, będę chciał mieć związek z tobą, możesz mi napisać co (leonardblessing13@hotmail.com) możemy zacząć od tego, także ja wyśle Ci moje zdjęcie, będę czekał, bo mam coś bardzo ważnego do powiedzenia, dbać i wiele miłości, Bóg zapłać.
Błogosławieństwo!!
~czesin    12.11.2009 @20:51:44
to bylo ukartowane chytzre ja zem nei napsial ze mam na nazwisko popiel. btw co wy macie ztymi mihalami to chore
~czesin    12.11.2009 @20:50:41
wpisz se w pisarzu ajk abrdzo kochasz fantazy i polnagie wojowniczki na smokach
~czesin    12.11.2009 @20:49:57
specjkalnie zrobiles ten test tak zeby kazdy byl toba
~czesin    12.11.2009 @20:35:47
prosz ebez takich. zbanowali mnei za slowenictwo wulgarne na jakis meisiac
~Taalia    10.11.2009 @23:15:55
proszę bardzo
btw: nie da się wszystkiego rozumieć
~Brunia    20.09.2009 @23:48:21
witam wita i pozdrawia
a kolega coś jakiś dłuższy przestój, żadnej nowej pracy
DOMAGAM SIę NOWOśCI
POZDRO
~trotzki    27.08.2009 @22:03:09
treść w sztuce nowoczesnej, przykłady zastosowania ideologii w podbiciu wartości intelektualnej dzieła

jahowei flagi w chlebkach
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~trotzki    27.08.2009 @21:58:15
żyje w ustawicznym stresie, od jutra koniec stresu mega pro astro underground i wysublimowanie

pytam co to jest bo nie ogarniam wiadra
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~trotzki    27.08.2009 @21:55:31
nieksiążę, paint to ukoronowanie
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~trotzki    27.08.2009 @21:54:03
WRONG
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~kullulu    24.08.2009 @17:27:06
; )
~wilczas    15.08.2009 @09:44:49
Civitas Kielcensis
Ale o co cho?
~ultramarine    13.08.2009 @21:56:12
hm...ok,służy,ale pod warunkiem ze wiesz o czym mówisz koleś.a nie widzę żeby temat był Ci wystarczająco bliski.maluję od dzieciaka,więc z łaski swojej nie tłumacz mi ile czasu powinno mi to zająć i pojmij ze czasu na wykonanie pracy się nie komentuje,bo to dla każdego zupełnie odmienne liczby godzin.żegnam
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~ultramarine    13.08.2009 @21:50:14
myśl jak chcesz,każdy ma własne tempo.moze tobie wystarczyłoby na to pół godziny.masz ale jakieś to komentuj ale gdzie indziej.seeya
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~ultramarine    13.08.2009 @21:47:15
a co w tym dziwnego?? wiesz...nie robię prac na odpierdal więc sory
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~LadyVampir    07.08.2009 @17:57:58
wiesz co, nie mam ochoty marnowac na ciebie czasu...bye
~LadyVampir    07.08.2009 @17:54:17
ty chyba wogole sie nie masz pojecia o grafice, co? Chłopie o to tu własnie chodzi, nie pisz mi co widać na mojej pracy, wystarczy tylko oglądać. a to ze zrobisz sobie pare zdjec i uchwycisz to w kadr to juz musi byc arcydzielo? żal.....
~LEalphonse    07.08.2009 @14:50:57
haha xD okej, spasiba hah! xD
_______
lajf is brutal end samtajms szczypas w sutas
~LEalphonse    07.08.2009 @14:47:39
hmm, okej
ale samych pejzazy i portretów tez tam nie ma xD
_______
lajf is brutal end samtajms szczypas w sutas
~LEalphonse    07.08.2009 @14:43:25
słabo zaglądałeś w dali nie ma portretów :P
_______
lajf is brutal end samtajms szczypas w sutas
-kotel    04.08.2009 @18:31:49
Podoba mi się to że chodzisz i widzisz co za tym idzie robisz wyborne foty.Jak nie chodzisz to i na miejscu coś fajnego wytworzysz co też mnie się podoba ....ale najzabawniejsze jest to,ze nawet jak się nudzisz to coś powstaje hehe.Pozdrawiam
~trotzki    30.07.2009 @14:27:55
w istocie, produkt jak każdy inny, udka z madonny, te sprawy
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~trotzki    30.07.2009 @14:12:12
roberta kutę
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
~trotzki    30.07.2009 @13:05:48
produkt spożywczy
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt